Thursday, July 2, 2009

perasan


Hari ni saya sangat gembira.
Saya perasan seperti Allah sayangkan saya.
Ah, tak kisah apa orang nak kata.
Sebab saya nak Allah sayangkan saya
dan saya nak sayang Allah juga.

Biarlah,
walau saya terpaksa buat-buat perasan
persangkaan. perasaan. perasan.

Tapi saya tetap rasa
memang Allah sayangkan saya.
Oh, jangan pula tak percaya.
Pagi tadi saya sangat gembira dalam pertemuan denganNya.
Hingga kini saya masih tak mampu lelapkan mata
kerana nikmat hari yang gembira.
Subhanallah.
Alhamdulillah.
Allahu akbar.

Kepada adik-adik tadi saya pesankan
biarlah kita main perasan-perasan
bukan perasan jadi manusia paling baik
tapi perasan Allah sentiasa baik
Oh, Allah itu memang baik.
malah, the ultimate baik.
heh.

Tuhan,
izinkan saya untuk perasan-perasan lagi
mahu bertemu lagi di esok pagi
dan pagi-pagi seterusnya nanti.

Tuhan,
Aku rindu!
Aku mahu perasaan itu
selalu dengan ku.

3 comments:

Raudhah said...

saya sgt jeles pd mereka yg mampu menanges rindukan DIA..

kuchinque said...

saya pun jeles juge.
tapi bila jeles, kena usaha utk dapatkan juge kan?
hehe

nisa said...

salam kak kd

best ar post nie
huhu
nak try ar perasan2 pas nie

^_^