Thursday, November 6, 2008

mari berlayar

Alhamdulillah.
Alhamdulillah.
Alhamdulillah.

Sangat gembira.
Kenapa?
hehe..

Klik sini. ---> mari belayar!!!


Mungkin kamu boleh dapat manfaat ilmunya di laman itu, tapi sudah tentu tak sama dengan mendapat semangat dan impaknya seperti di program.

Programnya, asyiiiiik banget!

Ini respon dari seorang adik untuk program baru-baru ini..^_~


"Alhamdulillah, sebelum ni saya x pernah sedar pun yang saya ni
hanyalah islam sekadar nama. Dan sekarang ni saya sudah menyedarinya
(teruknya saya..eh, bagusnya saya!) Bukan itu sahaja, saya juga dapat
rasakan betapa indahnya islam itu sebenarnya (huhuhu). Saya gembira
sepanjang berada dalam program ni. Saya suka sangat! Suka! Suka! Dan
gembira! Yang paling penting, sememangnya program ni memberi kesan
kepada saya sehingga saya rasa macam nak pancung je orang2 yang nak
menjatuhkan islam (ganasnya saya..hehehe) . Bayak manfaat saya dapat
dari program ni. Sebenarnya…saya x reti nak karang2 dalam kertas ni..
mingkin sebab tak de mood kot. So kalau nak tahu sebenar2 ulasan saya
tentang program ni…bolehlah layari blog saya yang beralamat ****"

Misterius betul..ish3.

(Perlu bertarung dengan kertas lagi esok. Yuk!!)

No comments: