Monday, December 28, 2009

2010: tahun cergas!


Masya Allah. Perancangan Allah semestinya paling cantik dan terbaik. Mungkin melihatkan saya ini kurang menjaga qawiyyul jismi, akhirnya saya dengan segala hormatnya dilantik sebagai guru pendidikan jasmani bagi 12 buah kelas pelajar tingkatan 1 pada tahun 2010 nanti. Wah!!!!!

Tapi jangan risau, saya masih guru mata pelajaran Sains dan oh ya, tambahan kerja sebagai guru tingkatan nanti. Juga guru pasukan pengakap, kelab olahraga dan penolong ketua rumah sukan berwarna biru. Oh, dulu semasa praktikal pun saya di rumah biru yang hebat lagi perkasa. Rumah biru, nombor satu! Wah, semakin bersemangat saya bila perlu menjadi cergas untuk tahun hadapan. Hari-hari kena turun padang mengajar PJ. Hm, tak perlu risau lagi nak tentukan masa khas untuk bersenamkan? Alhamdulillah =)

Pagi tadi mesyuarat. Hari-hari pun mesyuarat. Esok, tunggulah apa kejutannya lagi.

Tapi saya tak minat pengakap...aci tak?

1 comment:

aizadiha said...

comelnye cikgu2 kita ni.. :)