Monday, February 9, 2009

untuk Raudhah@JiJi

Post ini special untuk cik Raudhah yang menggelarkan dirinya JiJi. Terima kasih kerana sampai hati untuk memberi award itu untuk saya ;P

Oleh yang demikian saya ingin menceritakan serba sedikit yang saya tahu mengenai dirinya selama kami berkenalan di dunia maya ini...

+ seorang yang penuh dengan perasaan/emosi+
+ sedang mengambil kursus perubatan di Mesir+
+ suka memasak+
+tak suka berada di tempat ramai orang+
+suka tengok kucing dari jauh+

haha..yg bawah2 tu saya cilok dari profail dia sendiri. Sebenarnya kami baru je kenal beberapa bulan lalu selepas saya menyibuk dalam blog dia.

em, mengikut syarat award tu..saya perlu memberitahu 10 perkara tentang diri saya. Tapi, saya rasa dah cukup banyak saya cerita pasal diri saya dalam blog ni. So, kalau ada yang dah tahu pun buat-buat tak tahu la yea.

+Tak suka tempat busuk+
+Tak suka orang smoking+
+Tak suka tandas yang kotor+
+Tak suka orang desak-desak+
+Tak suka orang sesak-sesak+
+Suka jumpa orang+
+Suka borak-borak dengan orang+
+Suka buat orang pening kepala+
+Suka makan karipap pusing+
+Suka jalan-jalan+

dan banyak lagi..

Sekian..

Saya tak sampai hati nak sampaikan award ni kat sesape..huhu.

2 comments:

Raudhah said...

wah, atas nama saya ek entry kali ni. :P

tapi nape macam cik kuchinque mcm tergesa-gesa je dalam entry ni? owh,busy jadi pendidik ye?

:)

Mama Hazim said...

tergesa-gesa sebab banyak benda nak diuruskan. sukan sekolah dah dekat.. hehe :P